• Bizhub
  • Bizhub
  • Bizhub
  • Bizhub
  • Bizhub
  • Bizhub
  • Bizhub

Toner Di- 1611/ Bizhub 162 (Alternatywny)

Toner Konica 7022/ 7130/ 7035 /7222



Innowacyjne drukowanie w kolorze
Konica Minolta realizuje ogólnopolską akcję reklamową utrwalającą wizerunek firmy jako dostawcy urządzeń cyfrowych do druku kolorowego.

 Hasło "Innowacyjne drukowanie w kolorze" będzie motywem przewodnim działań reklamowych firmy Konica Minolta mających na celu wzmocnienie wizerunku firmy jako dostawcy urządzeń do druku w kolorze. O tym, że Konica Minolta koncentruje się obecnie na rozwiązaniach dla środowiska biznesowego, będą przypominać m.in. reklamy, które ukażą się na pierwszych stronach "Rzeczpospolitej", "Gazety Wyborczej", "Pulsu Biznesu" oraz "Gazety Prawnej" w okresie od 8 marca do 7 kwietnia 2007 roku.

"Zależy nam na utrwaleniu nowego spojrzenia na markę Konica Minolta" - mówi Grzegorz Bluszcz, Dyrektor Marketingu Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o. "Dotychczas nasza firma kojarzyła się przede wszystkim z aparatami fotograficznymi, jednak prawie rok temu zrezygnowaliśmy z tego obszaru działalności, koncentrując się na rozwiązaniach do druku i przetwarzania dokumentów. Obecnie podejmujemy działania reklamowe w prasie ogólnopolskiej, poprzez które chcemy wzmocnić wizerunek marki Konica Minolta jako dostawcy urządzeń przeznaczonych do druku w kolorze" - dodaje G. Bluszcz.

 

Media dobrała i zaplanowała Konica Minolta przy współpracy z domem mediowym Starcom.

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »
Twój koszyk
Pokaż koszyk
Twój koszyk jest pusty.


Wyszukiwanie zaawansowane

Logowanie
Copyright 2007 Crimson | Projekt: SloDown.pl
Zdjecia i materiały sa własnoscia konica-minolta oraz firmy Crimson